SnowRunner – True Colors Vinyl Wrap
Customize your SnowRunner experience with the unique True Colors Vinyl Wrap for the Chevrolet Kodiak C70. The True Colors Vinyl Wrap gives an American themed skin to the Chevrolet Kodiak C70. This custom skin is included for all Year 1 Pass owners.