The 1-Year Anniversary Edition includes the base game SnowRunner and its Year 1 Pass. Get ready for the next-generation off-road experience! The game puts you in the driver’s seat of powerful vehicles as you conquer extreme open environments with the most advanced terrain simulation ever. Drive 40 vehicles from brands such as Ford, Chevrolet, and Freightliner as you leave your mark on an untamed open world. Overcome mud, torrential waters, snow, and frozen lakes while taking on perilous contracts and missions. Expand and customize your fleet with many upgrades and accessories including an exhaust snorkel for heavy waters or chain tires to battle the snow. Ride solo or with friends in 4-player co-operative multiplayer! Certain features of the game, including mods, may not be accessible by Xbox child accounts. At Xbox, a child means players under the age of 13, unless local laws specify differently.