CI GamesShooter
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 marks the most challenging entry to the acclaimed series yet, introducing extreme-range sniping with targets over 1000m away. Featuring a dramatic single-player campaign set in modern day Middle East, there’s no better way to prepare for its high-pressure tactical combat, than with the Deluxe Arsenal Edition. Featuring: ZXR .45 ACP - As well as the only silenced SMG in the game, the ZXR .45 ACP also shoots the biggest rounds, making it one powerful addition to your arsenal Kings Arms Sawn Off Shotgun - The only shotgun to go into the sidearm slot, usually reserved for pistols - a very tempting trade-off. Giovanni Mk12 Auto - The only silenced shotgun in-game. The enemy won’t know what hit it Prescot SR-9 Pistol - Fitted with the best silencer in-game, this is a must for close-quarter tactical combat Fire and Ice Weapon Skin Paint Spill Weapon Skin Round Geometrical Painted Weapon Skin Dark Hex Camo Weapon Skin Graffiti Weapon Skin Weapon skins are usable across all in-game gun models.