Sniper Elite 4 - Urban Assault Expansion Pack
Control urban maps with 8 urban-themed rifle skins, male and female ghillie characters* and 3 new weapons: the Winchester, Sten and Walther PPK. *For competitive multiplayer and Survival modes only.