SMITE Deluxe Legacy Pass
Get the ultimate content for Year 11 and beyond with the new SMITE Deluxe Legacy Pass! Get instant access to the very first Cross-Gen SMITE 2 Skins: Untamed Bellona and Baddie Bat Jing Wei. Plus, double your Divine Legacy progress with a booster to earn even more Cross-Gen content as you play all year long! You'll receive all of the following contents: - SMITE Ultimate God Pack (unlocks all 130 Gods) - "Barbarian" Title (Cross-Gen) - Untamed Bellona Avatar (Exclusive) - Year 11 New Goddess: Nut - Nut Voice Pack & Emotes (Wave & Clap) - Ascended Skin for Nut - The Cosmos Skin for Nut - Divine Legacy Booster - 1000 Gems If you've previously purchased gods with favor or gems, you will be refunded the favor cost upon purchase of the Year 11 Deluxe Legacy Pass. Cross-Gen refer to SMITE & SMITE 2. Contents labeled as "Cross-Gen" will be available in both SMITE & SMITE 2. Divine Legacy Booster only applies to match hours in Year 11.