Smash Boats Waterlogged Edition
Smash Boats is an action title inspired by the golden age of arcade gaming, when players embarked on a common quest to conquer all the levels and add to their growing troves of unlockables. Smashing your way to the top may sound easy, but a sea of enemies, zany Mayday events, and environmental obstacles galore block your path. Smash Boats comes fully stocked with unique pools for you to make some boat-based mayhem, including a waterlogged toy chest, a literal pool table, and even a (spotless) toilet! The playable roster features 16 unique boats you’ll earn by sinking enemies and collecting stars as you clear stages. Each boat comes with a unique Smash-ability to give you that winning edge on the water: a frying pan, shark bite, lasers, water-pound, and so much more! Combined with other moves like submerge, ram, power-turn, and brake, players have a versatile arsenal of smashing maneuvers to dominate the small seas. So water you wading for? It’s time to smash some boats!