Slain: Back from Hell
Slain: Back from Hell You control the fate of Bathoryn, a doomed hero in a Gothic world, who seeks to liberate six cursed realms from six deadly overlords. He must battle his way through this blighted land, packed with gruesome and lethal creatures before ascending (or sometimes descending) into a stronghold, all the while defeating fiendish traps and vile monsters alike. Accompanied by the heavy metal visuals is an even heavier metal soundtrack recorded by Curt Victor Bryant (formally of Celtic Frost). Features Challenging ‘elemental’- based melee and magical combat 6 hours of bone-crushing, metal-fuelled mayhem & grisly gore Choose from 3 unique weapons in your fight against the demon hordes. Full soundtrack recorded by Curt Victor Bryant formally of Celtic Frost. \m/ Cunningly concealed secrets (shhh). Boss fights, mini-boss fights, sub-mini- boss fights & macro-sub- mini-boss fights. No laborious levelling, no tedious grinding, no wimpy crafting!