Sky Feathers + Moves: Double Game Pack
Sky Feathers + Moves: Double Game Pack Two unique indie experiences in one bundle! Sky Feathers: A challenging 2D platformer where precision and strategy are key. Collect three eggs in each stage and return them to the nest using limited aerial boosts across 30 handcrafted levels filled with traps, enemies, and clever challenges. Moves: A minimalist puzzle game with 40 levels that test your logic and math skills. Collect numbers and operations to solve increasingly difficult challenges in a sleek and immersive style. Take on fast-paced platforming and brain-teasing puzzles — double the challenge, double the fun!