Skeletal Avenger
Skeletal Avenger is a hack'n'slash roguelite with a massive perk arsenal and skull-chucking special moves! Re-animate skeletons and fight your way to vengeance. Build a new playstyle each run with perks. Loot, explore, avenge, and try to go crazy with perk combos.