SHINY
Left to fend for himself after mankind abandoned the doomed planet Aurora, robot Kramer 227 must rescue his robot friends before Aurora crashes into its sun. On his expedition across the planet, Kramer has to overcome challenging obstacles and find energy to power him and his friends to safety. Kramer must jump and explore platforms in every corner of the 20 levels to find all robots. Energy is running low on Aurora and every action drains Kramer’s power. He has to collect batteries or use generators to recharge and help his fellow robots escape dire situations. Collecting power-ups such as jetpacks and energy spheres will help with this crucial journey. "Enjoy non-violent platforming action. Explore 20 extensive levels. Manage energy levels – the robots’ source of life!"