SCARLET NEXUS Ultimate Upgrade Pack
The Ultimate Upgrade Pack is a set of additional content for in-game use. Content includes: - Season Pass - Digital Artbook & Digital Soundtrack This includes the full 38-song soundtrack, including the opening theme song "Dream In Drive", and artwork that built the incredible world of SCARLET NEXUS. - Battle Attire Set -Red- This includes the additional costume set "Battle Attire Set -Red-" for all characters to use in-game. - Additional Attachment "The Other" - SAS Plug-in Variations (3) *Special add-ons can be accessed in the in-game shop after downloading. *If you already own SCARLET NEXUS, you can upgrade to SCARLET NEXUS Ultimate Edition by purchasing this pack. *SCARLET NEXUS Digital Artbook & Original Soundtrack is an application for Xbox One and Xbox Series X/S only.