SCARLET NEXUS Bond Enhancement Pack 2
The SCARLET NEXUS Bond Enhancement Pack 2 DLC contains additional costume and weapon sets for all characters with new designs by external creators. The pack also includes new Bond episodes, new SAS abilities gained from Bond Level Expansion (Bond Level EX), and ways to enjoy new sides to your favorite characters that you didn’t see in the main game! *The Season Pass and Ultimate Edition which includes the base game, digital contents, and season pass, are also available for purchase separately.