Rush Rally Origins
The definitive top down racer REALISTIC TOP DOWN RALLYING! Rush Rally Origins combines the classic top down racing action from the original Rush Rally with the highly praised graphics and physics from Rush Rally 3. Take on 48 new and unique stages across the world, each with the ability to change the time of day and weather. Drive over many challenging surface types including snow, gravel, dirt, mud and tarmac! EXPERIENCE THE RUSH Race at 60fps (120fps on supported devices) with one of the best car dynamics models to date, highly tuned for Rush Rally Origins to give a more fun top down racing experience. Feel the grip change across different surface types and multiple weather conditions. WORLD RALLY RACING Compete in a series of rally championships, race against others in our unique A-B Race mode or hold your nerve and focus on improving your times in the time trial game modes. RALLYCROSS CIRCUITS Battle it out on track with 18 frantic Rallycross Circuits. Spread across 3 challenging cups, there's plenty of thrilling wheel to wheel action for all. Can you compete with the best to increase your medal count? REACH THE TOP Smash stage records to rise-up the global online leaderboards. Download ghosts across 4 different car classes to compare your racing lines against the very best in the world. UPGRADE YOUR CARS Unlock and upgrade a selection of classic Rush Rally cars. Use our simple upgrade system to tailor each car to your own specific driving style.