Rugby League 26 - Pro Team Bundle
Along with 24,000 Pro Team Credits. FORGE YOUR LEGACY! Step on the pitch in the most authentic Rugby League experience yet! Whether you dream of guiding your club to glory, building your very own ‘Pro Team’ or crafting a superstar from the ground up, Rugby League 26 put YOU in control. RISE THROUGH THE RANKS IN CAREER MODE: Start as a rookie and battle your way to legendary status. Manage your player's development, negotiate contracts, and make crucial decisions both on and off the field. Will you become a club icon and lift the trophy? CREATE YOUR RUGBY LEAGUE LEGEND: Unleash your imagination with the deep and intuitive Player Creator. Sculpt your player's appearance and fine-tune their skills. BUILD YOUR ‘PRO TEAM’ Dive into the action with Pro Team, the ultimate mode where fantasy meets reality! Collect player cards featuring current stars and legendary icons of Rugby League. Strategically build your dream squad, fine-tune your tactics, and dominate the competition in online and offline challenges. Experience the bone-jarring tackles, the breathtaking tries, and the electric atmosphere of Rugby League like never before.