Rookie Basketball Shoots
Step up to the free throw line and prove your skills in Rookie Basketball Shoots. Whether you're playing solo against the device or challenging a friend in local multiplayer, it's all about precision, timing, and mastering the court. Game Modes – Single Player – Practice your shots or compete against AI opponents in a tense free shoot battle. – Local Multiplayer (2 Players) – Face off head-to-head and see who can land the most shots under pressure. Play Across Unique Venues – Compete in a variety of beautifully designed indoor and outdoor locations – from high school gyms to city courts under the lights. 6 Distinct Basketballs – Each ball brings its own weight, bounce, and feel. Learn their physics and find your perfect match. Realistic Physics, Simple Controls – Easy to pick up, tough to master. Every shot counts.