RoadCraft
Reshape the aftermath You run a disaster recovery company, specialized in restoring sites devastated by natural disasters. Many tasks await you to restart the local industry: clearing debris, replacing faulty equipment, rebuilding roads and bridges damaged by weather, and much more! With your vehicles, choose carefully your itinerary through abandoned factories, submerged dams, or out-of-service solar fields. As the operations manager, guide your transport trucks by plotting their routes on the map and ensure no obstacles block their way! Experience a new generation of advanced simulation developed by Saber Interactive, the creators of MudRunner and SnowRunner. - Rebuild devastated areas alone or in co-op up to 4 players in an advanced physics simulation. - Operate over 40 vehicles, from bulldozers to construction cranes. - Intervene in various regions around the world across 8 maps, each 4 km² in size. - Manipulate elements like wood, sand, and asphalt powered by Saber Interactive's new physics engine. - Construct new roads and bridges to ease travel across rough terrain. - Plot point-to-point routes on your map to guide your logistics convoys, and recycle every piece of debris into reconstruction material.