Revenge On Gold Diggers
Brought to life by director Hu Yaohui and a team of film industry veterans. In this entirely fictional story, step into the role of a hunter of hearts and infiltrate a shadowy organization deep in emotional deceit. The game features 472 minutes of cinematic footage. Comes with both Standard and Master modes. One purchase gives you the full experience. You play as Wu Yulun, a man once shattered by betrayal, who deliberately turns himself into bait to strike back at a ruthless gold-digger ring. Step into the murky depths of love and deceit, navigating a perilous game against dazzling women, each one a force to be reckoned with. A kind yet vulnerable rookie streamer. A model wrapped in candy-coated charm. A popular influencer who bends public opinion to her will. A cold-blooded fixer lurking in the shadows. And above them all, the unseen mastermind orchestrating it all. This is no lighthearted romance sim. It’s a test of wit, will, and emotional endurance. Will you emerge as the hunter, or become the prey? With over 200 decisions to make, your choices don’t just shape the story. They quietly tilt the scales of obsession, drawing you toward one of 38 endings. Will you stand as avenger or redeemer? Yield to temptation, or seal an unholy pact with your sworn enemy? The die of destiny rattles, and your path lies open before you.