Revenant Saga
Become a Revenant and find the truth beyond revenge in this gothic fantasy RPG with stunning 3D battles! After being turned into an immortal being known as a 'Revenant' and learning of the existence of a demon within him, Albert sets out on a journey to make the person who did this to him pay with their very life. However, as he runs into others along the way dealing with their own figurative demons, what is the answer he finds...? Boasting a story that blurs the lines between good and evil, and plenty of content to go around, this is one title not to be missed! This includes a variety of unique subquests, in-battle transformation systems, as well as a weapon forging system allowing players to make entirely unique weapons as they battle in turn-based battles with 3D animation!