Revenant Saga & Revenant Dogma
Experience epic RPG adventures at once! This bundle includes Revenant Saga and Revenant Dogma. ◆Revenant Saga Become a Revenant and find the truth beyond revenge in this gothic fantasy RPG with stunning 3D battles! After being turned into an immortal being known as a 'Revenant' and learning of the existence of a demon within him, Albert sets out on a journey to make the person who did this to him pay with their very life. However, as he runs into others along the way dealing with their own figurative demons, what is the answer he finds...? Boasting a story that blurs the lines between good and evil, and plenty of content to go around, this is one title not to be missed! This includes a variety of unique subquests, in-battle transformation systems, as well as a weapon forging system allowing players to make entirely unique weapons as they battle in turn-based battles with 3D animation! ◆Revenant Dogma What is the fate of those who have acquired divine power? Discover it in a fantasy RPG featuring stunning 3D battles! Caine enters a ruins site in search of a feral relic said to be left behind by the gods and meets a mysterious girl in a mask. This strange encounter becomes the catalyst of a grand scheme that will change the worlds of humans and therians. Will this new-found power lead to prosperity or destruction? Have a 3D battle experience full of ambience featuring transformations that enable various skills and Bursts that can deal massive damage. Weapons can be customized to increase their power or be imbued with various effects. Explore dynamic, constantly changing dungeons, take on many subquests and open up your path in a grand adventure! * Add-ons are not included.