Resident Evil: Deluxe Origins Bundle
Two games, two nightmares. Get ready to relive the beginning of gaming’s greatest survival horror series. Resident Evil: Deluxe Origins Bundle includes two HD remasters of classic titles – Resident Evil and Resident Evil 0 – as well as all of the Resident Evil 0 alternate costume packs (containing 8 total DLC costumes).Featuring remastered visuals and sound, options for modern and classic controls, and Resident Evil 0’s all new Wesker Mode, this bundle is a perfect way to experience the origins of evil!