Resident Evil 0 Costume Pack 2
This pack contains Rebecca's nurse outfit from Resident Evil: The Mercenaries 3D and a Street Fighter Alpha 3 Cody crossover costume for Billy. Note: Costumes are also available in a complete pack; please check previous purchases before buying. Costumes do not affect gameplay. Switch costumes using the Suitcase in the Personal section of the Status screen.