Resident Evil 0 Costume Pack 1
This pack contains Rebecca's cheerleader outfit from Resident Evil: Deadly Silence and a Wolf Force crossover costume for Billy. Note: Costumes are also available in a complete pack; please check previous purchases before buying. Costumes do not affect gameplay. Switch costumes using the Suitcase in the Personal section of the Status screen.