Remnant Resistance Pack
Includes the "Remnant" outfit which gives Lara a chance to bandage without using any resources, the "Moon Shadow" Heavy Pistol skin, and the rare "Bullet Resistance" foil card, which gives Lara extra damage resistance to gunfire.