Recompile
This atmospheric, Metroidvania-inspired hacking adventure lets you take control of a semi-sapient program struggling against deletion. In the sprawling 3D world of the Mainframe, Recompile features intense combat, tight 3D platforming, super-powered abilities and an environmental logic -based hacking mechanic.