Real Boxing 2: Remastered - Complete Edition
Discover a whole new world of combat sports games. As a newbie boxer, challenge experienced opponents and try to win and score a KO! Explore the world of boxing and make your way to the top. You can become the boxing champion, the best warrior of all time! So get ready to punch, and punch hard! Discover what you’re made of, and try to climb to the top. Become the ultimate champion! Use jabs, hooks, uppercuts & combine them into devastating combos. PLAY AS LEGENDARY BOXERS Receive 4 legendary boxers with their unique equipment and a bonus of 86000 experience points right from the start! REMASTERED VERSION A brand new challenge awaits you as the game has been rebalanced for a fresh and fair boxing experience. With better effects and improved graphics you can feel like you're boxing for real! CHOOSE YOUR STYLE OF BOXING Before you KO your opponent, you need to improve your fighting skills! Adjust your boxer's stats to match your playstyle and level up quickly to unlock new abilities that will help you in fights to come! Use powerful boosts to make your dream come true. Get ready - a KO is in the air! PLAY MINI-GAMES Train your fighter in exciting mini games that reflect real life boxers’ training and develop your character! You need to leave a lot of sweat in your training hall to be a champion. No one said it would be an easy challenge! CREATE YOUR DREAM BOXER Real Boxing 2 allows you to customize your fighter! Choose your outfit, get a new tattoo and even change your haircut. Adjust all the aspects of the fighter’s body, from mass and muscle sculpture to nose shape. DRESS TO IMPRESS As in all fighting sports, it's best to enter the punch-out and serve a smackdown with style, so gear up - equip a pair of boots, trousers and gloves that fit your style and knock down your opponents with your looks alone. BATTLE AGAINST UNIQUE BOSSES Take on challenging opponents! Clown? Check. Santa? Yeah, he's there. A real stone golem? You bet. Defeat them all and claim their epic gear! Join the club, create your boxer, and start your boxing career. Get ready to punch, and punch hard! Discover what you’re made of, and climb to the top!