Ravenswatch - Romeo & Juliet
The greatest love story of all didn’t end the way we were told. Desperate after Romeo’s death, Juliet struck a deal with Baba Yaga. The witch agreed to bring her beloved back to life, but bound their fates together forever. United in life and in death, the two lovers now bear the burden of a curse whose effects far exceed their hopes… and their nightmares. Fleeing Verona, the lovers joined the Ravenswatch in search of the treacherous witch, hoping to break their curse. Romeo is a master swordsman, able to wield his rapier with melodic agility and grace. Juliet wields her musket with deadly precision, able to pierce multiple enemies with a single shot. Both heroes can be played solo, but only reveal their full potential as a duo. Their abilities complement each other, creating powerful synergies - if they stay together. In co-op mode, if one falls for good, the other goes down with them. Unlock Romeo and Juliet, and experience a tragic tale where love and destiny intertwine. Face the Nightmare alone or join forces in co-op mode to uncover the secrets of Ravenswatch - at your own peril.