Post Trauma
Post Trauma is a modern interpretation of genre-defining survival horror classics. As you venture deeper into the unknown, you’ll strive to solve the mysteries of your unfamiliar surroundings, hoping to discover hidden truths while trying to stay alive. Players will explore a terrifying, twisted reality that constantly unsettles as its story shifts and unravels. Fight or Flight? In Post Trauma, players control Roman (Togo Igawa), a tormented train conductor who awakes to find himself in a surreal dimension following a terrible panic attack. Faced with horrifying architecture and nightmarish abominations, Roman can choose to defend himself with an array of weapons or try to find the path of least resistance. A new world of horror that pays homage to the greats Inspired by key staples of the Survival Horror genre, Post Trauma blends fixed camera angles with stunning visuals through Unreal Engine 5 to create a truly unsettling, yet familiar horror experience. But just when you think you have the answers, this hellscape changes the questions as you enter the unknown to face your greatest fears. Can you find a way home? To survive this cruel world, you must piece together an ongoing mystery across several, seemingly unrelated settings. Deducing your environments to find unlikely hints and discovering precious tools in unexpected places will help you make continued progress. As you find clues and solve puzzles, you’ll gradually learn more about where you are and how you can escape, using a delicate mix of patience and cunning to stay alive. And maybe a pad and paper too. Built and enriched by world-class talent Featuring a fully voice acted cast (Togo Igawa, Autumn Ivy, Hyoie O’Grady) and a captivating, ambient audioscape, elevated by a hypnotic score from Nicolas Gasparini (Myuu), Post Trauma has been crafted to be a homage to beloved franchises and a new merging of playstyles. The intent is to create a truly special, unforgettable horror experience fuelled by pure passion and incredible talent.