Polygod
Polygod is a rogue-like, randomly generated, single & multiplayer FPS with a brutal difficulty curve! Blending a fast-paced, Quake-esque feel with the randomness, difficulty and power-up system of The Binding of Isaac, Polygod is a hardcore gamer and speedrunners dream. Only the most skilled and strategic players will defeat the Trial of the Gods. You are a Faceless One: a one-armed, gun-wielding assassin of legend. The seven deities of Polygod will test your skill with randomly generated arenas of hostile minions, followed by a boss fight against a ruthless Holy Champion. Each of the arenas features five Altars of Worship, offering you Blessings in exchange for Souls you have collected along your journey. Blessings combine and stack to create unique gun effects, but each has consequences, so choose wisely if you wish to survive each wicked challenge. And don’t forget, death is permanent in this purgatory of the gods! The art style is inspired by the meta-physical surrealist artist Giorgio de Chirico who is famously revered for his eerie mood and strange artificiality of cityscapes.