Perfect Ninja Painter 3
New part of the puzzle platformer about ninja painters with new character, new features and new puzzles. Perfect Ninja Painter 3 is colorful puzzle platformer, players embark on a vibrant adventure with three ninja characters who must bring life and color to a world shrouded in grayscale. Armed with paintbrushes, the ninjas are tasked with coloring entire levels, solving puzzles, and overcoming obstacles that require a clever mix of creativity and strategy. As the ninjas move through their colorful journey, they’ll need to solve increasingly complex puzzles. Will you help the Painter Ninjas complete their quest and bring color back to their world?