Paper Flight - Super Speed Dash
Paper Flight – Super Speed Dash is an interactive game experience that is designed to ease your mind and have fun popping innocent balloons. You jump into the role of a little paper plane that is supposed to rescue the world from little but evil balloon demons by dashing through them. Fast, relaxed, chaotic - You are free to enjoy the game any way you see fit as the only enemies of the game are balloons which generally are not well known for being too dangerous. The movement is fast but the world itself is somewhat peaceful. This enables you to lean back and enjoy the different levels and the sensation of flying. It is a great game for relaxing and to blow off some steam after an exhausting day full of hassle.