Outbreak: Urban Jungle Collection
Return to retro fixed camera survival horror from the '90s and 2000's as you lead a diverse group of survivors across a citywide undead outbreak. Then experience many other adventures in the Outbreak, Dinobreak, and Railbreak universes including the brand new prologue to Shades of Horror in Chromatic Split! Experience the opening to the Outbreak: Shades of Horror storyline with Chromatic Split as Lydia fights her way through the sewer system under Cypress Ridge to deliver critical evidence to stop the outbreak. Then, shoot your way out of Cypress Ridge in Railbreak, an on-rails insane adventure spanning fifteen city blocks of chaos. After that, experience different eras of survival horror with a unique visual novel in What Lydia Knows, and fixed-camera '90s survival horror adventures in Dinobreak, Contagious Memories, and Endless Nightmares. Then blast your way through a countryside burning to the ground in Outbreak: Epidemic, an old school action focused shooter. After that, experience Gwen's desperate hunt for her daughter as the undead tear the countryside apart. Then navigate your way through a mansion crawling with the undead through classic fixed camera survival horror gameplay in The Nightmare Chronicles. Finally, lead your survivors to safety from the undead in a truly old school survival horror adventure with all the rough edges that made the genre the powerhouse it is today in The New Nightmare! Hundreds of hours of undead and dino blasting await. Load up your inventory and good luck surviving! NOTE: This bundle includes the original release of Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split as a stand-alone dedicated entry. If you're looking for Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split Enhanced Edition, that is included inside the Outbreak: Shades of Horror product directly.