Opus Castle - Chapter 6
The final chapter of Opus Castle brings all storylines to their conclusion. In this haunting finale, all paths converge, and the castle forces you to face everything you've discovered—and everything you've done. The spirits are restless, and the truth is no longer just a mystery to solve, but a reckoning. The castle’s fate—and your own—rests in the decisions you’ve made. Will you escape, or become another whisper in its haunted halls?