Opus Castle - Chapter 4
Chapter 4 invites you into the heart of the castle’s darkest secrets. Time begins to warp, showing the past as if it were the present. Visions of those who lived—and died—there become unavoidable. The castle begins to reveal its own consciousness, reacting to your presence. Your investigation into the tragedy turns personal, and each ghost you meet has a story to tell—or a warning to give.