Only Up Rush
Push your skills to the limit to reach the highest point in the world. Only the chosen ones can taste the thrill of victory, standing on the edge and admiring the Earth below. Jump, parkour and compete against yourself in thousands of metres of tough challenges. Race the clock, beat it, break records and reach unprecedented heights! The only rule is not to fall! Check out the new hit from the NOSTRA GAMES team. Breathtaking views await you!