ONE PIECE World Seeker Extra Episode 1: Void Mirror Prototype
Experience Zoro's abilities as he takes the stage as a new playable character in this extra episode. Zoro goes after Isaac, but ends up somewhere else due to his terrible sense of direction. Discover an underlying plot and find out if the ultimate technology wins out against ultimate sword techniques! Unfold the secrets of "the Factory" and give chase to a new boss character named KAGERO!