This Special Ninjutsu DLC unlocks new Ninjutsu for your original ninja. Overwhelm your foes by exploding in a cloud of vapor, which is one of the Second Mizukage's favorite Water Clone Jutsu techniques. Content includes: - Secret Technique: Steam Imp (Ranged Type) *After downloading this content, open the game and navigate to the Add-Ons section in the Gift Box at the Inn inside The Village Hidden in the Leaves online lobby. *This content is limited to Ninjutsu only. It does not include new VR Masters or Training Rank rewards.