No Umbrellas Allowed
Welcome to your new job as store manager at Darcy’s – Ajik City’s most reputable second-hand shop. With help from your robot assistant, you will appraise, value, buy and sell a vast array of items. But remember: there are no umbrellas allowed. AVAC will be watching… No Umbrellas Allowed is set in a futuristic sci-fi dystopia where greed is a crime and the emotions of the populace are suppressed by a drug called 'Fixer', which is administered via rainfall. Through a series of strange events, you find yourself in the position of manager at a well known second-hand shop called Darcy's. By learning the tools and tricks of the trade - and with some help from a loud-mouthed robot assistant - you must earn money, raise the shop's reputation, and pay off your debts, all while trying to avoid any unwanted attention from AVAC (Association for Victims of Avarice Crimes).