NiuGamer FMV Collection 1
"Love Is All Around" is a simulating love story real-life full-motion interactive video . You will not only meet but also fall in love with six beauties with completely different personalities and styles, eventually embark on an immersive and sweet journey one after another. "Vanity Fair: The Pursuit" is a fictional real-life interactive narrative product with the theme of life "choices" and "survival in the entertainment industry".