NINJA GAIDEN 4 The Two Masters
After the endless rain, the shadow of the Dark Dragon finally dissipates over Tokyo, bringing clear skies and a moment of peace. But the work of the Hayabusa and Raven ninja clans is never over, and chaos threatens the world once more. A mysterious foe seeks to tear open a doorway to another dimension and transform our world into a living nightmare. With the Divine Dragon Order in shambles and powerless to combat the new flood of fiends, two master ninjas must rise to the challenge. Step into a new chapter of the NINJA GAIDEN 4 saga as Yakumo and Ryu Hayabusa join forces to combat new enemies and save humanity once again. The Two Masters delivers three all-new playable chapters that continue the fight beyond the original campaign (players must complete the original storyline before accessing the new chapters). Featuring unique levels set in a sun-basked Tokyo free of the Dark Dragon, Yakumo and Ryu must face new bosses, fiend enemies, and deadly trials designed to test even the most skilled master ninja. Players can immediately access two new weapons, whether they have completed the campaign or are still on their journey: Yakumo’s “Solitaire” scythe is built for ranged attack and crowd control, while Ryu’s “Jakotsumon” serpent gauntlets deliver rapid strikes and new ways to close distance on enemies. Even more challenges await. Veterans looking for the ultimate test can tackle Abyssal Road, a brutal endurance mode that features successive combat encounters with new mechanics, escalating pressure and rewards that will enhance Yakumo and Ryu’s battle prowess. The stakes are high, and it will take the power of two master ninjas and deft skill to come out of this alive. NOTE: Players must complete the main story campaign on any difficulty level to access the new story content, Abyssal Road mode, and new trials. The two new weapons are available immediately after players complete the tutorial and reach Chapter 1: Bloodsoaked Tokyo.