Nightmare Reaper
A dark and violent meld of retro and modern action games, inspired by the classic 2.5D first-person shooters of the 90s, with elements of modern looter shooters and roguelites. Intense and addictive gameplay Tons of enemies are crammed in open-ended levels full of surprises, geysers of blood, and treasure. You rise to prevent her doom and duke it out with nightmares to reap salvation in blood.