Nexomon + Nexomon: Extinction - Complete Collection
Return once again to classic monster catching and experience the complete Nexomon story with two epic adventures in one! Let the battles begin! Trap, tame, and train more Nexomon than ever before and assemble the ultimate team. With the help of the loyal friends, you’ve made along the way explore the NexoWorld and battle trainers, champions, and foes to once and for all save the world and become the hero of these two epic adventures. Battle and tame hundreds of Nexomon With more than 600 Nexomon from nine elemental types to discover through wild encounters and level-based evolution, creating a team that matches your playstyle is effortless. Explore a vast and varied world From freezing tundra and arid desert to dense forest and gorgeous beaches, the world of Nexomon is expansive and varied. Make new friends and battle evil foes A hero is nothing without friends at their side and adversaries attempting to thwart their every move! Nexomon boasts an extensive roster of unique characters and narrative twists in a world-spanning story of good vs evil. Become a Nexomon Grandmaster Go from humble beginnings with a wide array of starter Nexomon to building the ultimate team. Battle your way to victory to save the world!