Neverwinter Nights 1 + 2 Enhanced Collection
Step into the Forgotten Realms with the Neverwinter Nights 1 & 2 Enhanced Collection — a definitive bundle featuring the enhanced editions of two legendary RPGs from the world of Dungeons & Dragons. Neverwinter Nights: Enhanced Edition Customize Your Hero: Slink through the shadows as a deadly half-elven rogue, wield fearsome magics as a powerful gnomish sorcerer, vanquish your foes as an armor-clad dwarven paladin... whatever hero you create, incredible adventures await. Solo and Co-op Game Modes: Play solo or team up with friends for a grand adventure in the Forgotten Realms! Plus, gain access to our Persistent World Servers: these are massive online multiplayer servers run by community dungeon masters. Content: Neverwinter Nights: Enhanced Edition comes with an EPIC amount of free content. In addition to the original campaign and expansions, enjoy free downloads of premium adventures, plus a portrait pack to customize your heroes. Dungeons & Dragons Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition Gather Your Party: Assemble a team of your friends across any and all platforms with fully supported crossplay. Together, embark on an epic journey powered by the Dungeons & Dragons rules from its original release in 2006. Become a Legend: Make your mark on the Realms as you play your way through over 100 hours of immersive gameplay and four unique campaigns, each as expansive as the Bag of Holding. A Relic, Restored: Everything you loved about Neverwinter Nights 2 has been preserved. Enjoy smoother gameplay with refined camera controls, polished mechanics, enhanced textures, and full controller support with a newly designed controller-specific UI.