Mystery Box: The Journey
Welcome to the 4th chapter of the "Mystery Box" series! 10 new boxes full of enigmas to crack are waiting for you on this journey through lost worlds. Challenges and fun don't stop after unlocking all the 10 boxes and escaping the location you're trapped in, because you can also play an extra mini-game called The Jackbox, which resembles the classic hangman game and requires you to guess a variety of words. Take on the challenge of exploring mysterious locations and solving peculiar riddles, you won't forget the hours spent playing this puzzle adventure! Interact with buttons, levers, and particular mechanisms to unlock several parts of the boxes.