Mystery and Magic - Escape Room Bundle
This bundle includes two escape room games: *Secrets of Blackrock Manor - Escape Room *Mystic Academy: Escape Room SECRETS OF BLACKROCK MANOR - ESCAPE ROOM Find the hidden fortune of Blackrock Manor. Discover the truth about the family deaths. In this mysterious Escape room, you will have to solve puzzles to find the hidden vault with the treasure. But you will find much more... MYSTIC ACADEMY: ESCAPE ROOM Today is the day of your final exam to become a wizard. Within this enchanting escape room, you'll navigate a wizardry school, unravel puzzles, master new spells, and put your magical skills to the ultimate test. The question remains: Will you emerge triumphant?