MXGP2
Prepare to live the motocross dream! Official license, motorbikes, roster and real tracks: this is the explosive mix that will launch you into the world of MXGP! Race on 18 official tracks of the 2015 season of the MXGP championship, experience the thrill of MXoN, show your worth on the 4 spectacular indoor tracks! But there is even more...create your own team and rider and don't forget to enhance the performance of your bike with the countless accessories from the biggest brands in motocross!