Music Racer
Music Racer is the dynamic rhythm game loved by millions of players around the world. Rush along futuristic, neon tracks. Gather beats, catch the rhythm. The racetrack is created in real time based on the game's music tracks. The speed and mood of each run are determined by the compositions chosen. Obstacles and awards are generated from the music. Get into the rhythm and collect as many points as possible.