Moving Houses
Pack it all up as you move furniture, house plants and more in whimsical first-person style! There comes a time in everyone’s life when they must leave their home behind and find another. Now in Moving Houses, it's your turn… whether you really want to leave or not. Enjoy a silly physics-based game about moving on as you box up your life while immersed in casual comfy gameplay and the instant gratification of task-based gamification of packing chores. Be neat, be careful or be a chaos goblin. The choice is yours! As you navigate in first-person, you’ll pick up furniture, plants, paintings and more, loading them carefully (or not so carefully) into the moving truck, completing checklists of important tasks to progress. Run, jump, kick, drop, throw, rotate objects and more! But be warned, not all is as it seems in this quiet little house. An eerie mystery could lie beneath the mundane monotony of the task at hand.