Mount & Blade II: Bannerlord - War Sails
Sail the high seas, lead mighty fleets, and forge your legacy in War Sails, the epic single-player expansion for Mount & Blade II: Bannerlord. Bringing naval warfare to Bannerlord for the first time, War Sails lets players command powerful ships, engage in thrilling sea battles, and master maritime conquest. Embark on daring naval adventures with new mechanics, territories, and challenges. Customize your fleet, conquer settlements, and carve your legend on the high seas!