Monster Hunter World: Iceborne Deluxe Kit
This kit adds the following content to "Monster Hunter World: Iceborne." - "Silver Knight" layered armor set - "Flourish" gesture - "Pledge" gesture - "Genuflect" gesture - "Research Commission Set 2" sticker set - "Pearlspring Macaque Set" sticker set - "Rising Dragon" face paint - "Flowing" hairstyle - "Traditional Decor Set" room decor set Layered armor only changes your character's appearance. It does not include any weapons. Note: This content requires Monster Hunter World: Iceborne.