Monster Hunter Rise DLC Pack 8
Enhance your Monster Hunter Rise experience with the eighth DLC pack! This additional content includes: - "Fluffy Fur Hat" Hunter layered armor piece - "Fluffy Fur Robe" Hunter layered armor piece - "Fluffy Fur Gloves" Hunter layered armor piece - "Fluffy Fur Belt" Hunter layered armor piece - "Fluffy Fur Boots" Hunter layered armor piece - "Hinoa" Hunter layered armor set - "Felyne Fluffy Fur" Palico layered armor set - "Canyne Fluffy Fur" Palamute layered armor set - "Wild & Elegant" gesture set - Attack Pose Set 2 - "High-brows" makeup - "Mizutsune" face paint - "Princely Tail" hairstyle - "Princess Curls" hairstyle - Hunter Voice: Chichae - Hunter Voice: Bahari - "Proof of a Hero & Monster Music: Various Arrangements" BGM - "Special Stickers 12" sticker set Note: The products included in this set can also be purchased separately. Please be careful of duplicate purchases. How to use this content: After purchase, speak to the Courier in the game and select Add-on Content to receive the content. Usage varies depending on the type of content, as listed below. - Layered Armor can be used in the Layered Armor Settings menu of the Item Box (Hunter armor) or Buddy Board (Palico and Palamute armor). Please note that layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. - Face paint and hairstyles can be applied by selecting Change Appearance in the Item Box or when creating a character. - Gestures and stickers can be used from the Chat Menu, where you can also enter text into sticker speech bubbles. - Pose Sets can be used from the Start Menu or from the Camera option in the Pause Menu.